2013. május 7., kedd

Up to date- SPRING MUST HAVES III.


SPRING MUST HAVES III.
Fekete-fehér

Az ikonikus, harmonikus páros, a divat Rómeó és Júliája, (és ha elegendő jóindulat szorult belénk, legalább annyi, ami elegendő ahhoz, hogy elnézzük Kim Kardashian hátsófelét – amivel önmagában nem lenne gond- szűk, miniruhába csomagolva, akkor eltekintünk a Capulet&Montague affér hosszától!) mely különben is örökérvényű vízummal él, de idén szinte már kötelező. Persze ha csak nem létezik valaki, aki az összes valamit magára adó emberről rendelkezik egy tudom-mit-viselsz-mikor-beteg-vagy outfit sorozattal, amivel puskát tarthatna a fejünkhöz, akkor a kötelező szó nem igazán helytálló, de azért én erősen ajánlom, és gyorsan meg is gyónom, hogy még én sem szereztem be a vágyott darabokat.
És hogy az „á nem az én világom” legyintésre élből reagáljak, egy zh-ra készülés és egy beadandó megírása között készítettem 3 különböző stílusú összeállítást cáfolatként.





Csak annak hiszem el, hogy őszintén és szívből ellen tud állni a fekete-fehér-csíkos triónak, aki szemrebbenés nélkül visszautasít egy doboz Oreót, ami lehetetlen. Ha más nem azért, mert ismersz olyat, aki él-hal érte (esetleg engem?) és olyan drága vagy, hogy elviszed neki! Egyébként elképzelni sem merem, milyen merényletekre vagy még képes, ha a válasz mégis nem, de legyőzőm a hitetlenkedést és megpróbállak meggyőzni. Lássuk csak. A függőleges csíkozás (leggings bal sarok) nyújtja az alakot, és megtöri az egyhangú leggings-póló síkot, amibe sokan igencsak bele szoktatok- no offense, de azért mégiscsak na. Arra pedig, hogy nadrág helyett hordod, már tényleg nem is merek gondolni. Ugye, nem?





Sound? Efott? Sziget? Volt? De ha más nem, így igazi tombolós ugrálós Quimby koncerten biztos megfordulsz, mondjuk a Belfeszten! Az elsőn és az utolsón pedig még velem is találkozhatsz! Nem mintha őszintén feltételezném, hogy ez bárkinek valódi motivációt jelentene a barátaimon kívül, de ha tehetitek, semmiképpen se hagyjátok ki a nyárból, azokat igazi ereszd-el-a hajam éjszakákat, amikor nem kell 15 centis tűsarkúban billegni, és miniruhában illegni, csak a vízparton iszogatni és beszélgetni hajnalig egy tombolós buli után! És miért ne tennék ezt is stílusosan?




A klasszikus női vonal képviselőinek minden bizonnyal egyébként sem hiányzik a kis fekete a ruhatárából, sőt, meg merem kockáztatni, hogy a rendelkezésre álló ruha készletük is igencsak bővelkedik a fekete és/ vagy fehér színű darabokban, hiszen önmagukban is függőséget tudnak okozni, főleg mert bármilyen szabást, letisztult vonalat elegánsan kiadnak, és sosem érünk el velük olcsó hatást. Oké, nagyon ritkán, közben lepergett előttem pár oh-no élmény, de abban megállapodhatunk, hogy általánoságban nehéz velük mellényúlni! 
Ha valaki kissé szkeptikus, őszinte leszek, megértem. A nyár közeledtével még a legolcsóbb női heti magazinból is azt szajkózzák, hogy hordjunk színeket, és pont most, mikor a tavalyi neon kampány szélsősége, kimozdította az eddig makacsul ellenállókat is legalább a pasztell irányába, mondjuk azt, hogy mégsem, back off? Nos be kell lássuk, hogy a kettő nem zárja ám ki egymást, sőt, a legjobban akkor tesszük, ha fenti összeállításokkal ellentétben egy-egy fekete és/vagy fehér darabhoz színes kiegészítőt, vagy darabot választunk! A színes, mintás, élénk darabok nagyon jól megférnek a kevésbé feltűnő társaikkal, de megjegyezném, az urbánus távhit, hogy a fekete szomorú szín. Oké, az igaz, hogy a fehér hamar koszolódik, de talán nem mindeki képes olyan kismalac lenni, mint én.
Egyébként ha nyár, akkor én ruha párti vagyok, de egy fehér farmersort miatt például, az én melegben hatványozottan kényelem központú ( azaz lehetőleg minél kevesebb helyen érjen hozzám) szívem is ellágyul. 

Képek forrása: .http://www.chictopia.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése