2012. december 30., vasárnap

Tips - MY BEAUTY BOX

MY BEAUTY BOX

Az első sminkelési kísérletem úgy 13 éves korom körül történt, de így visszagondolva kissé szkeptikus vagyok és inkább csak szándéknak nevezném. Természetesen előtte is volt némi fogalmam arról, hogy mit mire kell használni, és nem gondoltam laikus férfi módjára, hogy a szempilla göndörítő valami orvosi segédeszköz, de előtte legfeljebb anyukám sminkelt ki cicának farsangra. Hozzátenném, hogy az igazán helyes kis jelmezeim fontos kiegészítője volt az a fajta dekoráció is, de manapság a szőke pihés bajszot is próbálom eltüntetni, nemhogy önszántamból rajzoljak magamnak.   
A mai bejegyzésben az azóta eltelt 7 évben kedvenceimmé vált termékekről állítok össze egy kis bejegyzést, támpontot adva azoknak, akik még keresik egy-egy dologban az igazit ugyanis emlékszem eleinte milyen tanácstalanul ácsorogtam a drogériák roskadásig pakolt pultjai előtt. Elsősorban nem a márkákra szeretném a hangsúlyt helyezni, hiszen mindenkinek más igényei vannak, csak egyszerűen megosztani a tapasztalataimat. 


Bevallom, a mai napig ha valami oknál fogva el kell térnem a megszokottól – mint az alapozóknál rendszerint-, még mindig nehezen döntöm el, mi alapján válasszak. Az ár persze általában meghatározó szempont, de ha a D&M vagy a Rossmann kínálatából válogatunk, és nem a Douglesben kezdjük a nézelődést, akkor azért viszonylag egységes árkategóriákat találunk.   
Nos kifejtve az alapozós megjegyzést, bár a sminkkészletünk szerves részének tűnik, én amíg csak tudom igyekszem nélkülözni, ugyanis egy hét rendszeres használat után bármelyik márkanév termékére allergiás kiütések borítják a legláthatóbb felem. És az azért igazán bosszantó mikor a pattanásokat, bőrhibákat próbáljuk elfedni, és minél jobban próbálkozunk, annál több jelenik meg a bőrünkön. 
  





Tekintve, hogy általában a teljes  bőrtökéletesítést nélkülöznöm kell, rászoktam a korrektor – púder kombó használatára, amivel a pórusok teljes megfullasztása nélkül, majdnem ugyanazt, sőt sokszor jobb hatást érhetünk el. Gondolok itt például az alapozás félreértelmezésére, amikor a szótőtől teljesen elvonatkoztatva nem alapot, hanem egy egészen új réteg bőrt sikerül a delikvensnek az arcára vakolnia, vagy a holtsápadt esetleg a narancssárgás árnyalatú balesetekre. Az én kis trükkömmel ez elkerülhető.





Kedvencem a Manhattan Cover Stick korrektor, amit könnyű szépen elegyengetni, hogy a felvitt pontokban ne legyen foltos a bőrünk, és a Clinique Calrifying Cream púder, ami meglepően sokáig tart.
Én minden nap használom, és csak most kezd kifogyni, pedig tavaly télen szereztem be. Púder terén pénztárca kímélőbb verzió a Basic- Mosaik, amit még jószívvel ajánlok. 

Hogy valami életet is vigyek a főleg korán reggel teljesen használhatatlan arcomra, én az Estée Lauder pirosítóra esküszöm, de ha épp nincs jobb, teljesen megteszi a Miss Sporty kis kerek tégelyes arcpír is.



Ami nélkül nem lépek utcára, az a szemkontúr. Nélküle gyakorlatilag nem létezem, ugyanis nem látszom. Legalábbis meggyőződésem szerint konkrétan nincs szemem. A ceruzáról egész hamar leszoktam, a tussal szerintem sokkal szebb vonalat lehet húzni, bár beletelik egy kis időbe míg ráérez az ember. Sajnos meglepően nehéz jó tust találni, sokszor a festék száradás után lepattogzik vagy drasztikus esetben, matrica módjára egészben lejön. A Miss Sporty és az Essence termékeivel teljesen meg vagyok elégedve, ügyetlenebbeknek ajánlom az Essence eyeliner filcet, most épp ezt használom és nagyon szeretem. Szempillaspirál terén vagyok a legkonzervatívabb, semmi pénzért nem cserélném le a Maybelline Colossal Volum Expressemet, és habár már ezt is kiadták hat másik verzióban, ragaszkodom az eredeti verzióhoz.   




Ha ajakápolás akkor Carmex, ezen nincs is mit magyarázni.
Rúzs alá tökéletes alap, és szájfényként is megállja a helyét,
a kámfor tartalomtól a bizsergető érzést pedig egyenesen imádom!  

Íme az én kis kincsesládikám. A neszeszer táskát pár éve a Macy'sben vettem és nagyon nagyon szeretem, ráadásul a plasztik anyaga miatt egyáltalán nem látszik rajta a rendszeres igénybevétel, a  folytonos hurcibálás bárhova is megyek. 


Nektek mik a kedvenceitek? Mondjátok el itt! Őszintén érdekelnek a ti tapasztalataitok, miket szerettek, használtok szívesen?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése